Rady začátečníkům se stavbou a nastavením?

Toto fórum je věnováno sekci 3D Tisk na webu Sakul World.
  • Advertisement

Rady začátečníkům se stavbou a nastavením?

Příspěvekod cajda » pon 26. pro 2016 23:45:39

Zdravím.Omlouvám se za drzost a moje otázky,ale jsem totálním začátečníkem a začínám stavět svoji první 3D tiskárnu. Pročítám různá fóra a sjíždím videa na youtube a tak jsem narazil i na vaše videa,která mě všechny zaujala. Mám v plánu postavit Průša i3,ale vestavěného do Al profilů,protože řešení se závitovkama mě nepřipadá pevné. Hlavně mě zaujal váš test s laserem,který mám v plánu také řešit (chci,ale vypalovat „kresbu“na dřevo),ale nejdříve musím rozchodit tisk samotný a tak mě zaujalo vaše vyjádření,že Marlin není uplně ideální a tak si říkám,že když nemám žádné zkušenosti tak proč tápat v Marlinu a pak se přeškolovat na doporučený Repetier.Je prosím v češtině?Lze někde prosím sehnat český manuál nebo tak něco? Jsem starší generace,která je Aj nepolíbená,ale o to větší odhodlání mám si tiskárnu sestavit. Možnosti poshánět spoustu součástí mám a ostatní mám objednáno v číně.Elektro také není až tak problém i když jsem silnoproudař,ale krokové motory, indukční snímače atd.znám. Dále otázka ohledně přepojování desky RAMPS- nebylo by lepší použít na vytápění trysky a desky relé SSR -25DD nebo 40DD a nechat desku RAMPS tak jak dojde z číny? Pro toto vše jsem se odhodlal vám napsat a poprosit o pomoc.Dále jsem někde od vás četl,že také plánujete stavět upraveného Průšu i3. Nevím jak začít,ale nemáte někde v poznámkách sepsáno co vše budu muset po sestavení a zapojení tiskárny provést tak nějak krok za krokem abych dosáhl možnosti tisku a následně i laserování? Takový manuál pro totální neználky a začátečníky. Když bych použil váš firmware Repeater,co vše pak budu muset přenastavit a jak?Když bych použil indukční snímač na Z osu jako Průša,pujde nastavit také taková kalibrace jako u Průši? Když bych mechanické koncáky a snímač na Z nahradil indukčním snímače