Oficiální editor vydaný společně s pátým dílem TR. Umožňuje tvorbu levelů pouze pro modifikovaný engin TR-4 TRLE.
Next Generation Level Editor. Jedná se o neoficiální update TRLE editoru.
TRLE + NGLE Editor
od Sakul » ned 09. říj 2011 11:02:16
Zdar, bohužel nevím jak to je v tr1 Palace Midas. Nicméně doporučuji si daný level načíst do FexInspectu a tam následně tuto situaci analyzovat. Tam je pak možné daný Triiger a k němu náležící item zkontrolovat a ze zápisu poznáš jak to mají udělané. To samé platí i pro padací dveře. Stačí si to v nějakém levelu zanalyzovat.
-

Sakul
- Administrátor

-
- Příspěvky: 1781
- Věk: 45
- Registrován: úte 30. bře 2010 18:13:08
-
od Sakul » ned 09. říj 2011 12:02:19
Tak pokud se budeme bavit o Flame_emitteru, tak ano tam se dají nastavovat pomocí OCB různé efekty a to včetně druhu plamenu a časové prodlevy. Pak stačí například do google vyhledávače napsat Flame emitter a dostaneme hned jako první výsledek asi to co nás zajímá:
http://www.skribblerz.com/tutflames.htm
-

Sakul
- Administrátor

-
- Příspěvky: 1781
- Věk: 45
- Registrován: úte 30. bře 2010 18:13:08
-
Zpět na TRLE, NGLE a jiné editory
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků