Stránka 1 z 1

Re: Tým vývojářu

PříspěvekNapsal: sob 22. říj 2011 21:26:22
od Sakul
Chválím tvoje nadšení. Kdysi jsme také měly tým a vznikly z toho dva projekty. Problém byl udržet lidi v týmu a celé to ukočírovat. Věčně někdo neměl čas nebo byl v tvorbě pozadu. Takže doufám, že se ti podaří někoho sehnat. Práce v týmu skýtá mnohé možnosti a je reálné dělat kompletní hry o několika levelech, což je pro jednotlivce vcelku nereálné.

Re: Tým vývojářu

PříspěvekNapsal: sob 22. říj 2011 22:03:00
od Sakul
Mohl bych tu hru o patnácti levelech vidět ? To by mě celkem zajímalo co se dá stihnout za 14dní. Klidně jí můžeme zařadit do LevelDatabáze.
Když jsem ještě levely dělal, tak ten nejrychleji udělaný jsem měl mikro level Sakul Mikro Level - 01 a to jsem se s tím dělal asi 3týdny. Průměrně jsem pak dělal jeden level za cca 5měsíců. Není to nejrychlejší, jsou i rychlejší, ale zase jsem se snažil vše mít odladěné.

Re: Tým vývojářu

PříspěvekNapsal: ned 23. říj 2011 18:26:58
od Sakul
Jak jsem psal už mnohokrát vřele doporučuji začátečníkům začít s originálními Wad soubory, které prostě fungují. Učit se s editorem na dojebanejch souborech je to nejhorší co může být. Nikdy není jasné proč to či ono zrovna nefunguje.
Co se týká vadných zvuků na to sou programy a i flash návod od Mira. Problém je ten, že jakmile se do nějakého levelu přidá jakýkoli předmět musí se i editovat SFX a pozapínat potřebné zvuky k předmětu. Takže doporučuji studium návodů na SFX Manager v11 zde a zde.
Textur je také spousta jak ve formátu 64 tak 128 třeba zde, kde jsem dal k dispozici vše co jsem během doby co jsem se tvorbou levelů zabýval nashromáždil.
Je toho tady tolik, jak ve fóru tak na webu, že zabere měsíce než to kdokoli může nastudovat. Jen to chce pečlivě hledat. Jsem toho názoru, že je tu naprosto vše, aby se kdokoli mohl naučit dělat prvotřídní levely a to i s takřka nuloví-my znalostmi.

PS:
I tak bych se rád podíval na nějaký tvůj level. Myslím, že s mými zkušenostmi mohu hodně poradit, co kde vylepšit a již hodně autorů ocenilo mé postřehy.

Re: Tým vývojářu

PříspěvekNapsal: ned 23. říj 2011 20:36:17
od Sakul
Bohužel nemám zkušenost s TRLE, dělal jsem pouze v DXu. V podstatě jsou dva druhy animovaných textur. Klasické jsou animované z jednotlivých frame a druhé UV, jež se neanimují v pravém slova smyslu, ale spíše rolují. Oboje techniky jsou popsány v mém manuálu k editoru.

Toto je použití UV textury na vodopádu (modrá a hnědá stěna). Klasická animovaná je pak na hladině té vody (kanálu).
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sZOPKLQjkZ8[/youtube]

Re: Tým vývojářu

PříspěvekNapsal: stř 09. lis 2011 12:40:55
od Sakul
Moc velký zájem není co? Každej si chce hrát na svém písečku.
No já bych třebas do něčeho šel. Teda mám konkrétní představu co by to mělo být. Takže pokud by jsi se chtěl připojit tak bychom mohli udělat tým. Výhodou mého projektu je nezávislost na použitých texturách. Nicméně je tam pevně daný styl s jen omezenou variabilností.
Jinak co se týče času, tak toho nějak extra moc nemám, ale budou ty dlouhé zimní večery a jako odreagování bych do toho šel. V případě zájmu dej vědět.

Re: Tým vývojářu

PříspěvekNapsal: čtv 24. lis 2011 20:26:33
od Sakul
No já dělám (dělal) v DXu, ale to je jedno. Na použitém editoru nezáleží.
Projekt sestává z mnoha menších levelů a ve své podstatě to není klasický Tomb Raider, ale spíše jen Puzzle, kde je pak klasický mikro level jako bonus.
V PM správě jsem ti poslal hru, kterou je můj projekt inspirován