Re: TRLE a jine díly TP

Zdravím,
ano TP se zabýval programy pro editor, ale vždy výhradně pro jeho editor DXTre3D. Nechápu proč by cokoli dělal na TRLE, když všechno co chceš vlastně jeho editor umí. Nehledě k tomu, že už asi nad TR zlomil hůl. Jeden čas pracoval na vlastním enginu (FexEngin), který byl opravdu nadějný bohužel to zamrzlo na mrtvém bodě. Pár informací najdeš na jeho webu http://dxtre3d.com/
V současnosti nevím o jiném řešení pokud chceš dělat levely do TR1,2,3,4,5 než použít DXTre3D editor. Problém TRLE je v tom, že používá naprosto specifický engin, který není kompatibilní s žádným oficiálním a tedy ani s TR4. Proto i jeho jakékoli upravování nebude bez zásadního zásahu do programového kódu nejspíš možné a pochybuju, že se do toho někdo bude pouštět už pro fakt, že v globálním měřítku nikdo nedělá levely pro jiný engin než TRLE.
ano TP se zabýval programy pro editor, ale vždy výhradně pro jeho editor DXTre3D. Nechápu proč by cokoli dělal na TRLE, když všechno co chceš vlastně jeho editor umí. Nehledě k tomu, že už asi nad TR zlomil hůl. Jeden čas pracoval na vlastním enginu (FexEngin), který byl opravdu nadějný bohužel to zamrzlo na mrtvém bodě. Pár informací najdeš na jeho webu http://dxtre3d.com/
V současnosti nevím o jiném řešení pokud chceš dělat levely do TR1,2,3,4,5 než použít DXTre3D editor. Problém TRLE je v tom, že používá naprosto specifický engin, který není kompatibilní s žádným oficiálním a tedy ani s TR4. Proto i jeho jakékoli upravování nebude bez zásadního zásahu do programového kódu nejspíš možné a pochybuju, že se do toho někdo bude pouštět už pro fakt, že v globálním měřítku nikdo nedělá levely pro jiný engin než TRLE.