Ukončování levelu a přechod do dalšího

Oficiální editor vydaný společně s pátým dílem TR. Umožňuje tvorbu levelů pouze pro modifikovaný engin TR-4 TRLE.
Next Generation Level Editor. Jedná se o neoficiální update TRLE editoru. TRLE + NGLE Editor
  • Advertisement

Ukončování levelu a přechod do dalšího

Příspěvekod Sabatu » sob 29. led 2011 10:01:47

Ahoj to sem zase já teď vše funguje OK alekdyž dam již funkční ukončeni level třeba finnish 2 což je myslil Tomb of seth tak na sektor dojdu a hra mi spadne misto toho aby se objevila v danem levelu
Uživatelský avatar
Sabatu
Chcíplotina
Chcíplotina
 
Příspěvky: 3
Registrován: sob 22. led 2011 13:48:20

Re: Ukončování levelu a přechod do dalšího

Příspěvekod Sakul » sob 29. led 2011 14:01:04

Řekl bych, že zde to tak trochu souvisí s problémem, který jsem nakousl při tesování tvého levelu. Snažil jsem se ti vysvětlit, že tam máš závažnou chybu, kvůli které ti level padá jak při načítání z uložené pozice, tak i nyní při ukončení levelu.
Nicméně vždy každému radím naprosto jednoduchou věc. Zkus si daný problém replikovat na testlevelu. To znamená použij nezměněný (originální) Base Level (WAD) a na něm otestuj příkaz pro přechod mezi levely. Pokud ti to bude fungovat a ve tvém levelu to děláš stejně je jasné, kde je chyba.
Samozřejmě je tu i možnost vadného scriptu, pokud jsi v něm dělal úpravy, ale podle toho co popisuješ a podle toho co jsem hrál si myslím, že je jasně poškozený Base level tvým kombinováním předmětů.
INFO:
Sakul WORLD: www.sakul.cz/
Sakul YouTube: www.youtube.com/user/sakulraider

Možnost příspěvku (Donate):
Patreon: https://www.patreon.com/sakul
PayPal: SakulRaider@seznam.cz
BU: 670100-2208863541/6210
Uživatelský avatar
Sakul
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 1745
Věk: 43
Registrován: úte 30. bře 2010 18:13:08

Re: Ukončování levelu a přechod do dalšího

Příspěvekod Adam11 » čtv 16. čer 2011 9:13:52

Dobrý deň
Ja mám podobný problém s prechádzaním z levelu do ďalšieho levelu (pri definovanom poli finish2 ak Lara cez políčko prejde mala by sa presunúť do ďalšieho levelu no namiesto toho mi nabúra hra ) len ja som už zistil kde mám problém je to vo wad súborov (BASE LEVELU), keď zkopírujem v mojom wade objekt LARA_SKIN, LARA_SKIN_JOINTS, LARA_SCREAM z iných outfitov, prosím som zúfalí už neviem čo mám urobyť, aby my to fungovalo s prechodomi levelou s rôznimi outfitmy, pretože ich tam veľmi potrebujem, tento problém mám v NGLE :cry:

Za radu vopred ďakujem ;)
Uživatelský avatar
Adam11
Chcíplotina
Chcíplotina
 
Příspěvky: 22
Registrován: úte 14. čer 2011 12:19:44

Re: Ukončování levelu a přechod do dalšího

Příspěvekod Sakul » čtv 16. čer 2011 13:24:12

Takže s originálním Base levelem to funguje? To že potřebuješ jinej outfit si jenom myslíš, fakt nepotřebuješ, pokud si ho tam neumíš dát. Nevím jaký používáš outfit, skus tady napsat podrobněji jaký outfit dáváš kam a případně ještě co dál v base levelu měníš. Tam bude zakopanej pes. Pro začátečníky je vhodné použít již kompletní outfity z webu http://laraslevelbase.org/stuff/ nebo nějakého jiného. Bude alespoň trochu jistota, že daný outfit zkopíruješ celý a ne jen půlku.
Opět neznám tvoje zkušenosti s tvorbou levelů, jestli už jsi vydal nějaké levely. Pokud dosud nemáš na svém kontě nějaké levely, asi zapomeň na nějaké kombinování předmětů. Ta začátečníkům vůbec nedoporučuji, protože to je fakt nad jejich síly.
INFO:
Sakul WORLD: www.sakul.cz/
Sakul YouTube: www.youtube.com/user/sakulraider

Možnost příspěvku (Donate):
Patreon: https://www.patreon.com/sakul
PayPal: SakulRaider@seznam.cz
BU: 670100-2208863541/6210
Uživatelský avatar
Sakul
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 1745
Věk: 43
Registrován: úte 30. bře 2010 18:13:08

Re: Ukončování levelu a přechod do dalšího

Příspěvekod Adam11 » čtv 16. čer 2011 14:20:06

Skúsil som dať outfit zo stránky http://laraslevelbase.org/stuff/ menom outfitu Suedsee - outfit kategória summer strana9 do original wadu TR4Coastal, dal som tam iba ten outfit a stále keď Lara stúpila na sektor Finish nabúrala znovu hra, ja mám pocit, že chyba bude vo WadMerger - používam verziu 1.97 Beta2
Uživatelský avatar
Adam11
Chcíplotina
Chcíplotina
 
Příspěvky: 22
Registrován: úte 14. čer 2011 12:19:44

Re: Ukončování levelu a přechod do dalšího

Příspěvekod Sakul » čtv 16. čer 2011 14:39:24

Takže jsi přepsal v původním levelu všech 19 položek s objekty ?
Ve Wadmergeru problém nebude. Jen pro upřesnění. Pokud použiješ jako Base Level originální level Coastal, tak ti přechod funguje do dalšího levelu korektně ?
INFO:
Sakul WORLD: www.sakul.cz/
Sakul YouTube: www.youtube.com/user/sakulraider

Možnost příspěvku (Donate):
Patreon: https://www.patreon.com/sakul
PayPal: SakulRaider@seznam.cz
BU: 670100-2208863541/6210
Uživatelský avatar
Sakul
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 1745
Věk: 43
Registrován: úte 30. bře 2010 18:13:08

Re: Ukončování levelu a přechod do dalšího

Příspěvekod Adam11 » čtv 16. čer 2011 14:48:47

Ano, keď použijem originálny base level, všetko funguje
Uživatelský avatar
Adam11
Chcíplotina
Chcíplotina
 
Příspěvky: 22
Registrován: úte 14. čer 2011 12:19:44

Re: Ukončování levelu a přechod do dalšího

Příspěvekod Adam11 » čtv 16. čer 2011 15:18:13

Ale zabudol som poznamenať, že ak použijem do originálneho base levelu môj vlastný objekt, ktorý som sám vytvoril tiež všetko funguje
Uživatelský avatar
Adam11
Chcíplotina
Chcíplotina
 
Příspěvky: 22
Registrován: úte 14. čer 2011 12:19:44

Re: Ukončování levelu a přechod do dalšího

Příspěvekod Sakul » čtv 16. čer 2011 15:47:47

A jak to je s tím outfitem. Jsou nahrané všechny objekty, tedy 19?
INFO:
Sakul WORLD: www.sakul.cz/
Sakul YouTube: www.youtube.com/user/sakulraider

Možnost příspěvku (Donate):
Patreon: https://www.patreon.com/sakul
PayPal: SakulRaider@seznam.cz
BU: 670100-2208863541/6210
Uživatelský avatar
Sakul
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 1745
Věk: 43
Registrován: úte 30. bře 2010 18:13:08

Re: Ukončování levelu a přechod do dalšího

Příspěvekod Adam11 » čtv 16. čer 2011 16:18:40

Áno všetkých 19 súborov som nakopíroval do originálneho base levelu a stále hra nabúra, keď sa Lára dostane na políčko finish
a zabudol som povedať, že si tvorím vlastnú hru z názvom Tomb Raider The Last Adventure , s počtom levelov 38 a potrebujem tam mať rôzne outfity, či už pri zimných levelov, alebo v Egypte...
Uživatelský avatar
Adam11
Chcíplotina
Chcíplotina
 
Příspěvky: 22
Registrován: úte 14. čer 2011 12:19:44

Re: Ukončování levelu a přechod do dalšího

Příspěvekod Sakul » čtv 16. čer 2011 16:50:28

To je dost velkolepé. Už máš nějaké dílo hotové, že bych se kouknul.
Jinak s tím outfitem mě už nic nenapadá. Kdysi, když jsem to dělal jsem s tím nějaké větší problémy neměl. Bohužel nemám čas se tím zabývat a testovat to, takže to zůstane na tobě. Pokud se ti to povede vyřešit dej vědět čím to bylo.
INFO:
Sakul WORLD: www.sakul.cz/
Sakul YouTube: www.youtube.com/user/sakulraider

Možnost příspěvku (Donate):
Patreon: https://www.patreon.com/sakul
PayPal: SakulRaider@seznam.cz
BU: 670100-2208863541/6210
Uživatelský avatar
Sakul
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 1745
Věk: 43
Registrován: úte 30. bře 2010 18:13:08

Re: Ukončování levelu a přechod do dalšího

Příspěvekod Adam11 » pát 17. čer 2011 8:38:44

Zistil som príčinu tohto problému, chyba je v objekte LARA_SKIN,presnejšie povedané chyba je v štruktúre tohto objektu(v postave), myslel som si že v texturách ,ale stále neviem ako ju mám odstrániť
A čo sa týka tej hry, uverejním zatial iba demo s dvomi levelmi, potom vám napíšem, kde si môžete tieto leveli zahrať
inak za všetko vám ďakujem

Toto je vyhláška chyby:

Version=1.2.2.1
CRS=Enabled
Last diagnostic mexage:FileOpen - %s
Last directX error:
START_P1:10027EC7
END_P1:10065E90
START_P2:100757A0
END_P2:10095B71
START_P3:1009DCC7
END_P3:100CB7A5
START_P4:10006987
END_P4:1000FCA9
............... QUICK DIAGNOSTIC LOG ...............
WARNING: Missing Header NG in "script.dat" file. (The script.dat is an old version)
WARNING: missing Header NG in "TITLE.TR4" level file
WARNING: missing Header NG in "COASTAL.TR4" level file
WARNING: missing Header NG in "TITLE.TR4" level file
WARNING: missing Header NG in "CATACOMB.TR4" level file
WARNING: missing Header NG in "COASTAL.TR4" level file
WARNING: Probably the [LoadCamera=69395, -4283, 29278, 72285, -4304, 29773, 2] script command has wrong settings
....................................................
CRASH REASON: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION
The thread tried to read from or write to a virtual address for which it does not have the appropriate access.
EXTRA_INFO: VIOLATION ON READ AT OFFSET 0x61333E9E
RECOVERABLE : YES
CRASH OFFSET: 0x6D919D4C
REGISTERS:
EAX=27CFE24
EBX=296C1A8
ECX=27CFE24
EDX=6D911B1C
ESI=176840
EDI=61333E6E
EBP=27CFE04
EIP=6D919D4C
ESP=27CFDF8
DYNAMIC POINTER LIST:
------------------------------------------
00000099:Camera_Room
00000099:Camera_TargetRoom
0012FF4C:BaseSalvaStack1
03C0FFB4:BaseSalvaStack2
026CFFB0:BaseSalvaStack3
------------------------------------------
MEMORY USAGE
------------------------------------------
VetNemiciPunta memory <EMPTY: never used>
StructEnemyArray memory <EMPTY: never used>
ZonaFXBulbNemici memory <EMPTY: never used>
VettorePerFogBulb memory is full at 20.00 (Used 0x10 bytes)
ZonaDynamicLights memory is full at 6.12 (Used 0xBC bytes)
ZonaSceneMemory memory is full at 16.77 (Used 0x47494 bytes)
VetEditObjects memory is full at 22.02 (Used 0x5C8 bytes)
Mex_savegame_Argd memory is full at 3.13 (Used 0x8 bytes)
ZonaParticelle memory <EMPTY: never used>
ZonaGameStruttureMesh memory is full at 0.88 (Used 0xD71C bytes)
ZonaPuntatoriGameStruttureMesh memory is full at 0.25 (Used 0x3E4 bytes)
VetMexNomiWav memory is full at 99.66 (Used 0x3FC8 bytes)
ZonaFogBulbs memory is full at 16.99 (Used 0x4AC bytes)
Zona5Corde memory is full at 79.89 (Used 0x16C8 bytes)
ZonaDebris memory <EMPTY: never used>
ZonaItemInStanza memory <EMPTY: never used>
ZonaUsataPerFireSpark memory is full at 4.50 (Used 0x24 bytes)
ZonaDiSmokeSpark memory <EMPTY: never used>
ZonaRecordGunShell memory <EMPTY: never used>
ZonaQuattroSample memory <EMPTY: never used>
RecordSpriteSangue memory <EMPTY: never used>
RecordSpriteEsplosione memory <EMPTY: never used>
SpritePerFuoco memory is full at 6.05 (Used 0x7C bytes)
ZonaTextureAnimate memory is full at 30.47 (Used 0x1D4 bytes)
ZonaFlyCameras memory is full at 7.40 (Used 0x5EC bytes)
VetByteFlyCamera memory <EMPTY: never used>
VetFlyCameraByteAltro memory <EMPTY: never used>
VetItemCombinabili memory is full at 24.78 (Used 0xE4 bytes)
Ptr_MemBufferLivello memory is full at 38.92 (Used 0x76C530 bytes)


------------------------------------------
Lara: x=55808 y=-2816 z=15872 StateId=2 NextId=2 AnimNow=11 Room=153

Stack=0x27CFDF8 pContesto=0x27CFB2C pInfoEccezione=0x27CFB10
PRIMARY_STACK:
ESP=0x27CFDF8
STACK_TRACE:
0x47BC0C
0x47B7DB
0x41D238
0x47FBB0
0x44E616
0x44E294
0x10088C07
0x451F85
0x451166
0x45EC81
0x475155
0x49E67C
0x49DF08
0x49E61D
END_STACK_TRACE

SECONDARY_STACK:
ESP=0x12B12C
STACK_TRACE:
<CRASH DURING STACK TRACE>
END_STACK_TRACE

OTHER_STACK:
ESP=0x3C0B194
STACK_TRACE:
<CRASH DURING STACK TRACE>
END_STACK_TRACE
Uživatelský avatar
Adam11
Chcíplotina
Chcíplotina
 
Příspěvky: 22
Registrován: úte 14. čer 2011 12:19:44

Re: Ukončování levelu a přechod do dalšího

Příspěvekod Adam11 » ned 19. čer 2011 22:19:13

Blbosť čo som napísal, problém bol úplne inde, už my to funguje, tak ako som chcel
PROBLÉM:
Problém bol v tom, že pri leveli vstupnom musí byť outfit rovnaký, ako pri leveli výstupnom
To znamená, ak sa z jedného levelu presuniem do ďalšieho levelu outfit musí byť zhodný aj v leveli v ktorom je nastavený sektor finish aj v leveli do ktorého sa presuniem aspoň tak my to funguje, tým pádom môžem už používať viacero outfitov do mojej hry


Ale funguje my to aj keď použijem v jednom leveli iný outfit a v druhom leveli tiež iný outfit

Ešte raz za všetko ďakujem


PROBLÉM VYRIEŠENÝ :D
Uživatelský avatar
Adam11
Chcíplotina
Chcíplotina
 
Příspěvky: 22
Registrován: úte 14. čer 2011 12:19:44


Zpět na TRLE, NGLE a jiné editory


  • Advertisement

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků