Stránka 1 z 1
Re: šipka

Napsal:
pon 15. srp 2011 11:53:53
od Sakul
Zdar, tento pohyb je standard mám pocit od TR-3. Ovládání je stejné jako šipka do vody, ale pokud se to udělá na souši je to jakoby šípka zakončená kotoulem. Čili šipka dopředu ALT + SHIFT. Pak je ještě pohyb jakoby skočený kotoul ten se dělá ještě s podržením sprintu a myslím skoku. Pro podrobnější info je dobré projít TR-3 tutoriál (House), kde tě to hra naučí všechno.
Re: šipka

Napsal:
pon 15. srp 2011 13:16:24
od Sakul
Jo todle. Tak to nevím. Je ale možné, že jde o chybu enginu. Tyto videa se zabývají výhradně tímto tématem. Toto je z TR-2 a ten zrovna moc pohyby neoplýval.
Re: šipka

Napsal:
pon 15. srp 2011 16:36:11
od Sakul
Eidos vydaly jediný editor a to výhradně na TRLE. Obrázky edotoru na bázi TRLE pro jiné enginy, které se na internetu vyskytují jsou obrázky jejich editoru, který nebyl nikdy uvolněn. Uvolněné TRLE není kompatibilní s žádným oficiálním enginem (TR1-TR5).
Pro oficiální enginy je nutné použít neoficiální nástroje (editory), nejčastěji DXTre3D.