V dnešní úloze si skusíme něco na enginu TR-3. Jedná se o velice jednoduchou věc a to o vytvoření překážkové dráhy. Tomuto projektu se nekladou žádná omezení co se týká velikosti a délky levelu. Co je však nejdůležitější je, aby v levelu byly stopky, které budou měřit čas za jaký Lara přeběhne překážkovou dráhu. Takže si to pojďme shrnout :
1. Level na enginu TR-3
2. Level obsahuje stopky počítající čas.
3. Stopky se objeví při vstupu na startovní sektor (sektory). Na tomto sektoru se budou i nulovat.
4. V cíli se stopky zastaví a vypočítá se celkový čas (včetně penalizací).
5. Při opuštění překážkové dráhy dojde k anulování závodu a Lara se musí vrátit na startovní pozici a začít znovu.
6. Pokud se má nějaká překážka přeskoči, ale Lara tak neučiní, musí být za přeběhnutí penalizována přičtením trestných vteřin.
7. Trať musí být řádně vyznačena, aby bylo jasné kudy se má běžet a co přeskakovat.
8. Level je nutno dodat v TR2 verzi včetně popisu jak ho zrovoznit (návod na instalaci levelu).
9. Level musí obsahovat ukončovací trigger (konec levelu), který bude dostupný pouze při úspěšném překonání překážkové dráhy.
10. V levelu nesmí být použita žádná geometrie z originálních levelů, jakéhokoli dílu TR. Celé to musí být váš výtvor.
Pokud budete mít level hotový posílejte mi ho na mail. Prosím všechny, aby se zde nevyptávali jak se to dá udělat. Je to pouze na vás a není nejmenší problém si to zjistit pomocí nějakého diagnostického nástroje. Stačí se podívat jak to je v originál levelech.
Zde prosím pište pouze oznámení o tom, že jste projekt dokončili, případně pokud si chcete upřesnit něco ohledně zadání. Jakékoli jiné dotazy budou mazány.
PS:
Tento level se dá udělat za 30min včetně zjištění jak se to dělá z nějakého originálního levelu. Takže kdokoli se základní znalostí DXTre3D editoru se může zapojit a neexistuje výmluva proč by to někdo nemohl zvládnout.